Two Angels AB
Vallgatan 34
41116 Göteborg
Sverige
(retur-portot står kunden själv för)
Fyll i retur-formuläret du fått med i paketet & återslut det. Saknar du formulär går det bra med följesedel eller att du skriver en tydlig lapp där ordernummer och dina uppgifter framgår tydligt. Viktigt är att ta med ordernummer. Det är ditt snavar som kund att vi kan se vem avsändaren av returen är.
Du kan självklart använda en annan förpackning för returen med.
Skriv ovanstående adressen på paketets utsida samt användarens adress på baksidan.
Retur-portot står kundens själv för & ansvarar att rätt porto-avgift betalas för returen.
Vi hänvisar att lämna in paketet till närmsta postombud för rätt summa ska betalas.
Du kommer att få ett bekräftelsemail när vi mottagit returen samt en uppdaterad faktura.
Frakt köpes på postnord.se eller på ombud. När du väljer frakt finns det olika priser och olika val.
Skicka hem: är det de flesta väljer och det som är billigast. De skickas direkt till oss, viktigt att veta här är att ditt paket då inte är försäkrat. Tänk på att likt att vi är ansvariga på utskick är du ansvarig när du skickar tillbaka.
Rek: Väljer du rek går det super att välja ombud vilket då är Willys Hvitfeldtsplatsen. Det är de ombud vi hämtar på. Då är ditt paket försäkrat och du kan spåra det hela vägen. Observera att vi inte hämtar ut pakten varje dag samt att vi måste få avi för hämtning. Denna får vi av PostNord så du behöver inte skicka oss uppdatering.
Frimärken: Även frimärken går att använda, dock rekommenderar vi inte detta alternativ. Var tydlig då med att skriva rätt uppgifter samt avsändare utifrån att något blir fel eller att portot är fel! Detta då posten kan neka leverans om du betalat för lite porto och då inte leverera eller att det blir försenat. Tänk också på att frimärken ej går att spåra! Du ansvarar för att din order kommer fram och är det skickat med frimärken kan vi inte hjälpa dig.
Vill du byta en vara/varor skriver du det i ditt formulär som skickas med i paketet. Bästa är att först kontakta oss så vi vet att varan finns kvar.
Vi skickar då nytt plagg efter önskemål. Skulle inte varan du vill byta till att finnas kvar på lager får du ett bekräftelse mail. Byte gäller endast till byta av annan storlek ej annan produkt. då debiteras en ny fraktavgift.
Du har 14 dagars öppetköp från att du mottagit paketet till att du skickar tillbaka det. Är paketet skickat efter detta kommer retur nekas. Obs att om fel porto betalats och paketets leverans försenats är det ditt ansvar.
Om du ej hämtar ut ditt paket kommer an avgift på 249kr att tas ut.
För returer Norge se egen text.
Öppetköp gäller ej på smycken!
Pga av hygieniska skäl kan vi ej ta emot smycken på öppet köp, då det är du som nästa kund som drabbas tyvärr.
Vår policy är självklart att kunna stå för din säkerhet utan att du skall behöver oroa dig för ev sjukdomar. Detta gäller ej på bälten & väskor.